Pracovní cesty

S našimi pracovními cestami se snadno naučí pracovat celá firma

  • Zaměstnanci hned uvidí, kolik za cestu dostanou. Cesťáky je budou bavit.
  • Účetní získá více času. Už žádné přepočítávání a složité kontroly.
  • Manažeři mají přehled o cestovních nákladech.

Velkou výhodou je promyšlený proces schvalování služebních cest napříč organizační strukturou.

Jednoduché ovládání

Kdo umí pracovat s počítačem a internetovým prohlížečem, dokáže zadávat pracovní cesty do plusPortalu. Můžete vyrazit na několik měsíců do zahraničí, průběh zadávat na dálku online – třeba i z mobilního telefonu.

Rychlé zaškolení

Základní nastavení a zaškolení pro modul „Pracovní cesty" trvá maximálně 2 hodiny. Účetní potom dokáže samostatně a rychle zpracovat diety a ostatní cestovní náhrady k tuzemským i zahraničním pracovním cestám.

A co školení dalších zaměstnanců? Není třeba. Vytvořili jsme program, který vás povede sám.

Kolik času ušetříte - kalkulačka

Vyzkoušejte si, kolik času měsíčně ušetříte. Zadejte do tabulky počty cest, které obvykle zpracováváte.

  Čas na zpracování
 Počet pracovních cest Ručně plusPortal
 tuzemské - služební vůz   10 minut 1 minuta
 tuzemské - hromadná doprava   12 minut 2 minuty
 tuzemské - soukromé vozidlo   15 minut 2 minuty
 zahraniční - letecky v EU   35 minut 15 minut
 zahraniční - letecky mimo EU   450 minut 30 minut
Celkem
UŠETŘÍTEZadejte hodnoty do tabulky

Tabulka počítá čas zaměstnance při zadávání podkladů z cest, nezahrnuje čas strávený běháním ode dveří ke dveřím a shánění potřebných podpisů. S plusPortalem schvalování vyřešíte během 2 kliknutí.

Nejvíc času ušetříte v situacích jako je přerušení pracovní cesty, přepočty různých měn dle kurzovního lístku ČNB, vyúčtování diet v zahraničí atd.

Náklady pod kontrolou

Díky našim reportům mohou manažeři průběžně sledovat náklady na pracovní cesty podle jednotlivých zakázek.

Automatické upozornění

Celý proces schvalování služebních cest se přizpůsobuje organizační struktuře Vaší společnosti. Systém upozorní uživatele e-mailem vždy, když je vyžadována jejich reakce.

Spolupráce s účetními a ERP systémy

Propojte plusPortal s Vaším současným firemním informačním systémem nebo dalšími moduly plusPortalu a můžete například:

  • zasílat vyúčtování cestovních náhrad do mzdového systému
  • předávat podklady do účetního sytému
  • importovat uživatele (zaměstnance) včetně jejich osobních údajů
  • sladit proplácení diet s vydáváním stravenek

Zajišťuje to takzvaná "datová pumpa", univerzální propojovací můstek, který dokáže číst a zapisovat do různých databází nebo excelovských tabulek.


Zkušební verze zdarma

Jedna ukázka vydá za tisíc slov. Pokud Vás plusPortal zaujal, můžete si v klidu svojí kanceláře prozkoumat všechna jeho zákoutí. Po odeslání formuláře Vám vysvětlíme uspořádání prezentačních dat, pošleme přístupové údaje pro různé typy zaměstnanců a můžete si vše vyzkoušet.

Získejte přístupy do zkušební verze

Jméno, příjmení(*)
Jak se jmenujete?

Firma(*)
Neplatný vstup

WWW stránky
Neplatný vstup

Telefon(*)
Neplatný vstup

E-mail(*)
Zadejte prosím platnou e-mailovou adresu

Nesprávný formát

Moduly

Personalistika

Personalistika

Plnohodnotná webová personalistika. Automaticky připomíná důležité úkoly, usnadňuje i provádění rozsáhlejších úloh. Spousta vylepšení a zjednodušení proti klasickým personálním systémům.

Vzdělávání zaměstnanců

Vzdělávání zaměstnanců

Vzdělávání zaměstnanců je typická webová agenda. Informační systém plusPortal je určený zejména pro ty společnosti, které vítají aktivní zapojení zaměstnanců do procesu vzdělávání.

Volno

Volno

Modul Volno má širší využití. Je vhodný pro sledování neodpracovaného času na pracovišti, zpracování docházky, přípravu podkladů pro mzdy a také je dobrou pomůckou pro outsourcing mezd.

Pracovní cesty

Pracovní cesty

Plánování, schvalování pracovních cest, vyúčtování cestovních náhrad a všechny související formality Vám usnadní modul Pracovní cesty.

Drobné výdaje

Drobné výdaje

Program plusPortal Vám pomůže hlídat drobné výdaje Vašich zaměstnanců (na reprezentaci, nákupy různých pomůcek, studijních materiálů, atd.).

test

Odměny

Návrhy a schvalování mimořádných odměn pro zaměstnance včetně napojení na mzdovou účtárnu.

test

Stravenky

Přidělování stravenek na základě předem stanovených pravidel. Nárok na stravenky se automaticky koriguje podle (ne)odpracovaných směn a pracovních cest s proplaceným stravným.

ico-hodnoceni

Hodnocení zaměstnanců

Personalisté mohou vytvářet elektronické hodnoticí formuláře, kompetenční modely a stanovovat kritéria pro hodnocení. Manažeři mohou formuláře vyplňovat přes internet, zaměstnanci se mohou seznamovat s výsledky a připravovat se na hodnoticí pohovory.

Aktuality

05

Zprávy od týmu plusPortal a společnosti PC HELP, konference, semináře, školení

Pozvánka na seminář: Moderní metody řízení náboru zaměstnanců

Seminář - Ostrava, 19. 4. 2016 Moderní metody řízení náboru zaměstnanců Vyhledávání nových zaměstnanců může představovat pro mnohé organizace pracný a nejednoduchý proces. V jeho průběhu však mohou také získat mnoho užitečných informací  pro budoucí použití. Nabízíme Vám seznámení s moderními metodami, jak: 

Webinář Efektivnější evidence pracovních cest

Nestihli jste náš předchozí webinář na téma Pracovní cesty? Máme pro Vás další termín a tentokrát se podíváme také na zahraniční cesty. Naučíme Vás, jak ulehčit papírování sobě i zaměstnancům:
Přihláška »
Řešení, které si oblíbí účetní, manažeři i zaměstnanci, Vám rádi ukážeme na online semináři konaném 26. února od 10:00.

Demo přístup - prozkoumejte sami funkce plusPortalu