Přinášíme vám záznam z uskutečněného webináře k digitalizaci HR a podepisování dokumentů.
Je to téma, které beze sporu personalisty zajímá a doba nás posouvá i do těchto sfér, kterým je potřeba začít věnovat větší pozornost.
Navíc, je to cesta k efektivnější práci, úspoře času a to nejen v procesech firem jako takových v souvislosti s používanými systémy, ale úspora času,
kdy nemusíte pořád dokola běhat po úřadech při potřebě ověřování Vašeho podpisu pro různé obchodní i úřední účely.
Legislativa v pracovním právu elektronickým podpisům sice není příliš nakloněna, ale i tak je možností pro aplikování tohoto způsobu podepisování v HR celkem dost. O tom se přesvědčili účastníci webináře …
Webinář měl tři části, kdy:
- nejdříve vystoupil pan Ondřej Hanák z AK Kroupahelán na téma Elektronické podepisování z právního pohledu;
- v druhé části webináře vystoupil náš kolega Pavel Nový, obchodní manažer HR systému plusPortal. Způsob aplikace elektronického podpisu ukázal účastníkům webináře na praktických ukázkách - podpis dokumentu zaměstnance a personalistou prostřednictvím funkce elektronického podepisování v plusPortalu;
- na závěr účastníci obdrželi aktuální informace o službě Signi.
Zde se můžete podívat na celý záznam webináře.
Pokud máte zájem o více informací, ozvěte se nám prostřednictvím poptávkového formuláře
nebo jednoduše zavolejte k nám a probereme,
co vás zajímá a jak vám může být náš systém prospěšný pro vaše HR procesy.
Tým plusPortal
PC HELP, a.s.