Zavedení nebo změna HR softwaru – A proč ne?

10.04.2017

Na personalistiku a celkově HR procesy jsou kladeny mnohem vyšší nároky než dříve. A není na tom nic, čemu bychom se měli divit. Technologie postupují kupředu takovou rychlostí, že se dá jen velice těžko držet krok se všemi novými IT trendy a potřebami IT světa. Žijeme v době technologií, což je jediný možný způsob, jak dnešní svět udržet v běhu.

Před desítkami let se komunikovalo přes pevné tel. linky, informace se posílaly prostřednictvím faxu či dopisu, ještě zpět do minulosti to byly telegramy. Dnes si málokdo dovede představit byť jen jediný den bez mobilního telefonu, bez počítače, softwaru, aplikací, sociálních sítí a mladí lidé se nad slovem "fax" jen zasmějí.

O to větším překvapením je, že i přes tuto obrovskou lavinu vyspělých technologií, ať už z oblasti komunikačních technologií, softwarů, způsobu evidence „čehokoli" ve firmě,… je stále ještě dost firem, které váhají nad změnou způsobu personální evidence a HR softwarové agendy.

Hlavní důvody, které je k tomu vedou, se v základu odvíjí vždy od:

  • Stojí to hodně peněz, které nemáme
  • Na to je potřeba čas a lidi, ale naše kapacity jsou už teď přetížené
  • Doteď nám to funguje, smířili jsme se s nějakými těmi komplikacemi a není důvod něco měnit
My vám nyní zkusíme jen zjednodušeně nastínit situaci z jiného úhlu pohledu:

Ano, zavedení nebo změna softwaru s sebou nese náklady, ale zkusili jste si spočítat, kolik času trávíte Vy, Vaši kolegové, podřízení, nadřízení…nad tím, abyste složitě nacpali data do starších softwarů, tabulek, Word dokumentů aj. a následně ještě pracně vytvořili vyhodnocení v nějakém grafu, prezentaci? Kolik času zaberou různé měsíční personální výkazy, zpracování personálních změn zaměstnanců? Nebo třeba vyřízení změn personálních údajů zaměstnanců, které Vám, aby toho nebylo málo, přijdou nahlásit osobně do kanceláře, takže Vás vytrhnou z toho, co právě zpracováváte a ještě navíc v době, kdy jste časově v presu a nemáte na to zrovna vůbec čas, protože za 5 minut máte předložit výsledky managementu. Takže si to v rychlosti aspoň napíšete na papírek a ten si přilepíte jako dvacátý úkol na monitor. Právě jste se dostali do stresu už jen tím, že si přesně tohle, ze své každodenní reality, nyní představuje? To nás nepřekvapuje. ALE – je to zcela zbytečný stres, náročnost a náklady, kterých se můžete ušetřit s naším HR systémem plusPortal.


Zkuste si představit nový způsob HR procesů. Všechny požadavky a agendy zpracováváte v jednom systému. Nepřebíháte mezi softwarem, tabulkami, e-maily, ani kancelářemi kolegů. Nepřebíráte lístečky s úkoly ani nepročítáte poznámkové bloky, abyste na nic nezapomněli. Nedáváte si upomínky do mobilu, do kalendáře.

Vstupní náklady, čas, lidské kapacity na provedení změn…to vše jsou argumenty, které naprosto chápeme a i my se ocitáme ve stejných situacích, když měníme něco v naší společnosti. Takže moc dobře víme, co řešíte, jaká úskalí ve změnách vidíte a proč se vám do toho nechce. Navíc takové situace řešíme s našimi novými zákazníky, kterým poskytujeme odbornou podporu, technickou podporu i zaškolení zaměstnanců.

Podívejte se na celý problém z ptačí perspektivy:

  • Pořizovací náklady na nový software jsou realita, ano, ale platíte je pouze jednou. Ovšem pokud zpracováváte HR procesy zdlouhavě, složitě, ve starých evidencích, platíte spoustu peněz navíc každý měsíc, které jsou skryté ve mzdách, nákladech na energie atp.
  • Obrovské usnadnění personálních procesů díky plusPortalu – personalistika, docházka, stravenky, volno, nábor, pracovní cesty, odměny, vzdělávání i hodnocení zaměstnanců, vše máte po ruce v jednom systému. Vše je mezi sebou propojeno, zaměstnanci zadávají požadavky přímo v systému, palubní deska Vás včas upozorní, co je třeba vyřídit. Reporty mohou chodit automaticky včetně grafického znázornění k dané statistice. Personální dokumenty si u všech zaměstnanců vytváříte přímo v plusPortalu pomocí šablon, dokumenty si v plusPortalu i archivujete.
  • Pokud nepotřebujete všechny moduly, nemusíte kupovat kompletní HR systém a platit tak za to, co byste nevyužili. Z plusPortalu si vyberete pouze ty moduly, které potřebujete, zbývající nemusíte koupit nikdy nebo si je prostě pořídíte později, až dospějete do fáze, kdy jsou ve vaší společnosti již také nutné. I zde máte tedy obrovskou výhodu. Za pár let nemusíte opět řešit stejné dilema – přechod na nový software, protože váš stávající už zase nevyhovuje. plusPortal je postaven na nejnovějších technologiích, naši programátoři pracují denně na jeho vývoji a posouváme plusPortal neustále vpřed, abychom vyhověli potřebám trhu i nejnovějším technologickým požadavkům.
  • Implementace, import dat, zaškolení uživatelů - na tom pracují naši odborníci ve spolupráci se zákazníkem.
  • Můžete mít jeden inteligentní, intuitivně ovladatelný webový HR systém namísto různých jednoúčelových aplikací od různých dodavatelů.

A to nejlepší na závěr. HR systém plusPortal je webový software, můžete v něm tedy pracovat kdekoli, kde je přístup k internetu. Vše se ve vaší firmě zjednoduší. Například zaměstnanec může zadat různé žádosti i z domova, personalisté mají informace v reálném čase, manažeři mohou schvalovat žádosti svých podřízených třeba i na cestách. Systém upozorní manažery na žádosti od svých podřízených (žádosti o dovolenou, účast na školení atp.), personalisty upozorní například na nástup nových zaměstnanců, termínech blížících se lékařských prohlídek… Plánované akce Vám plusPortal může poslat do Outlooku. Oznámení o školení můžete poslat zaměstnancům hromadně.

Zkrátka, plusPortal je jiný. Rozhodně v něm nenajdete neohebný softwarový systém s databází základních personálních údajů zaměstnanců. plusPortal je kompletní personální software s nadstavbovými moduly, který urychlí i zdokonalí vaše HR procesy a zároveň nahradí kalendáře, poznámkové bloky, archiv dokumentů, e-maily s kolegy, tabulky, grafy… Pomůže Vám zpracovat hromadné nábory nových zaměstnanců, komunikovat mezi centrálou a pobočkami, zapojí se i zaměstnanci v terénu. Naplánujete i vyhodnotíte školení pro všechny zaměstnance, nadřízení mohou navrhovat odměny podle splněných cílů, dosažených výsledků.

Pořád si nejste jisti, zda je plusPortal to, co potřebujete? Chcete vidět, jak přehledně a jednoduše můžete vést personalistiku? Chcete představit tuto možnost Vašim nadřízeným? Ozvěte se nám a řekněte nám, které procesy Vás tíží, co potřebuje vaše společnost. Rádi Vám navrhneme řešení, zpracujeme nabídku i prezentaci, ukážeme Vám, co plusPortal umí. A že toho umí opravdu hodně!

Zpět na seznam aktualit
Zpět
Rychlý kontakt