Vyplnění formuláře

Zaměstnanec založí případ - vyplní o co jde a přiloží jeden nebo více dokladů o nákupu. Poté odešle ke schválení a následně případ putuje do účtárny k vyřízení.
Zobrazení průběhu pracovní cesty

Přiložení dokladů

Účtenky a doklady o nákupu může zaměstnanec naskenovat nebo vyfotit mobilem a přiložit k případu před jeho odesláním.

Komentář k dokladu

Schválení

Schvalovatel má online přehled a možnost kontroly hotovostních nákupů u svých podřízených zaměstnanců a přímo zde je může schválit a postoupit účtárně k proplacení nebo vrátit žádost zaměstnanci k upřesnění či zamítnout.
Hromadné rozesílání e-mailů zaměstnancům

Zaujal vás tento modul?

Aktuality

Legislativní změny v datových větách od 1. dubna 2022
31.03.2022
Od 1. 4. 2022 je v platnosti nová datová věta pro hlášení na ČSSZ ONZ 2022 verze 1.1...
Proběhl webinář Signi a plusPortal na téma Digitalizace HR
17.09.2021
Přinášíme vám záznam z uskutečněného webináře k digitalizaci HR a podepisování dokumentů...
Zveme vás na webinář „Digitalizace v HR díky plusPortalu a Signi“
06.09.2021
Integrace našeho HR systému plusPortal s nástrojem Signi usnadní práci HR pracovníků...

Kontakt

  • PC HELP, a.s.
  • Samešova 1144, 674 01 Třebíč
  • T: +420 568 858 011
  • M: +420 721 320 480
  • E:
© Copyright 2022 PC HELP, a.s. Všechna práva vyhrazena Linked-in Facebook Twitter
Scroll Button Rychlý kontakt Rychlý kontakt