Modul Personalistika

je určen pro vedení personální agendy zaměstnanců. Technicky se jedná o webovou aplikaci, provozovanou v internetových prohlížečích na různých zařízeních. Usnadňuje běžné každodenní činnosti personalistů, HR manažerů a HR administrátorů. Nabízí také řadu funkcí pro liniové manažery i řadové zaměstnance. Vše je obaleno různými notfikacemi a hlídáním lhůt, takže je každý upozorněn na svůj díl odpovědnosti v rámci daného procesu.

Využití pro personalisty

  • Evidence pracovních poměrů všech typů – smlouvy, dohody, statutární orgány, učňovská praxe (možnost evidence více pracovních poměrů současně)
  • Evidence zaměstnanců, plánování vzdělávacích akcí a pohled na historické údaje
  • Evidence zdravotní způsobilosti zaměstnanců, zdravotní rizika, plánování lékařských prohlídek
  • Generování pracovně-právních dokumentů - správa, verzování, ukládání a zpřístupnění oprávněným osobám
  • Podklady pro mzdové a jiné informační systémy na základě nastavení „datové pumpy"
  • Evidenční stavy zaměstnanců – výpočty, změny, strukturování různými způsoby
  • Komunikace se zdravotní pojišťovnou a ČSSZ (hromadná oznámení o změnách, elektronická podání VREP)
  • Modelování organizační struktury, pracovních vztahů, nadřízenosti/podřízenosti, rozmístění zaměstnanců v různých pobočkách
  • Upozorňování na zkušební doby zaměstnanců, výročí spojená s firmou či narozeniny zaměstnanců

Využití pro manažery

  • Přístup ke smlouvám a pracovním údajům podřízených zaměstnanců
  • Komplexní přehled o podřízených zaměstnancích – přítomnost/dovolená, účast na vzdělávacích akcích, lékařské prohlídky
  • Schvalovací procesy

Využití pro řadové zaměstnance

  • Přístup k vlastní osobní kartě, pracovní smlouvě a dalším pracovním dokumentům; možnost připomínkovat tyto údaje
  • Sledování plánovaných událostí – vzdělávání, lékařské prohlídky, apod.
  • Přehledná struktura pracovních vztahů ve firmě s kontakty na ostatní zaměstnance
  • Online žádosti o změny v osobních údajích
  • Zaměstnanec má možnost online zažádat o provádění srážky ze mzdy a rovněž o její zastavení (pokud je k dispozici modul Mzdy a zaměstnanec má oprávnění na oznámení srážky)

K dispozici je také samozřejmě uživatelské rozhraní v anglickém jazyce. Každý zaměstnanec si volí jazyk dle vlastního výběru.

Můžete evidovat pracovní vztahy s více subjekty, rovněž zaměstnanec může mít více pracovních poměrů s různými právními subjekty. Vše v jedné evidenci bez nutnosti přepínání.

Zpět na úvod modulu Personalistika

Zpět

Aktuality

Představujeme nový modul Správa majetku
30.9.2020
Účelem aplikace je správa firemního majetku od mobilu, notebooku až po nástroje...
plusPortal je rozšířen o nový modul Stravování
15.6.2020
Podpora stravování je určena pro zákazníky, kteří zajišťují stravování svých zaměstnanců...
Výběr a implementace HR systému 3.díl
6.12.2019
Implementace sice nastává až po výběru nového systému, ale...
© Copyright 2019 PC HELP, a.s. Všechna práva vyhrazena Linked-in Facebook Twitter
Scroll Button Rychlý kontakt Rychlý kontakt