Modul Personalistika

je určen pro vedení personální agendy zaměstnanců. Technicky se jedná o webovou aplikaci, provozovanou v internetových prohlížečích na různých zařízeních. Usnadňuje běžné každodenní činnosti personalistů, HR manažerů a HR administrátorů. Nabízí také řadu funkcí pro liniové manažery i řadové zaměstnance. Vše je obaleno různými notfikacemi a hlídáním lhůt, takže je každý upozorněn na svůj díl odpovědnosti v rámci daného procesu.

Využití pro personalisty

  • Evidence pracovních poměrů všech typů – smlouvy, dohody, statutární orgány, učňovská praxe (možnost evidence více pracovních poměrů současně)
  • Evidence zaměstnanců, plánování vzdělávacích akcí a pohled na historické údaje
  • Evidence zdravotní způsobilosti zaměstnanců, zdravotní rizika, plánování lékařských prohlídek
  • Generování pracovně-právních dokumentů - správa, verzování, ukládání a zpřístupnění oprávněným osobám
  • Podklady pro mzdové a jiné informační systémy na základě nastavení „datové pumpy"
  • Evidenční stavy zaměstnanců – výpočty, změny, strukturování různými způsoby
  • Komunikace se zdravotní pojišťovnou a ČSSZ (hromadná oznámení o změnách, elektronická podání VREP)
  • Modelování organizační struktury, pracovních vztahů, nadřízenosti/podřízenosti, rozmístění zaměstnanců v různých pobočkách
  • Upozorňování na zkušební doby zaměstnanců, výročí spojená s firmou či narozeniny zaměstnanců

Využití pro manažery

  • Přístup ke smlouvám a pracovním údajům podřízených zaměstnanců
  • Komplexní přehled o podřízených zaměstnancích – přítomnost/dovolená, účast na vzdělávacích akcích, lékařské prohlídky
  • Schvalovací procesy

Využití pro řadové zaměstnance

  • Přístup k vlastní osobní kartě, pracovní smlouvě a dalším pracovním dokumentům; možnost připomínkovat tyto údaje
  • Sledování plánovaných událostí – vzdělávání, lékařské prohlídky, apod.
  • Přehledná struktura pracovních vztahů ve firmě s kontakty na ostatní zaměstnance
  • Online žádosti o změny v osobních údajích
  • Zaměstnanec má možnost online zažádat o provádění srážky ze mzdy a rovněž o její zastavení (pokud je k dispozici modul Mzdy a zaměstnanec má oprávnění na oznámení srážky)

K dispozici je také samozřejmě uživatelské rozhraní v anglickém jazyce. Každý zaměstnanec si volí jazyk dle vlastního výběru.

Můžete evidovat pracovní vztahy s více subjekty, rovněž zaměstnanec může mít více pracovních poměrů s různými právními subjekty. Vše v jedné evidenci bez nutnosti přepínání.

Zpět na úvod modulu Personalistika

Zpět

Aktuality

Výběr a implementace HR systému 3.díl
6.12.2019
Implementace sice nastává až po výběru nového systému, ale...
Výběr a implementace HR systému 2.díl
15.11.2019
Výběrové řízení má zásadní vliv na cenu systému a jeho implementaci...
Výběr a implementace HR systému 1.díl
18.10.2019
Obsahem třídílného seriálu, jehož 1.díl právě čtete, budou praktické informace...
© Copyright 2019 PC HELP, a.s. Všechna práva vyhrazena Linked-in Facebook Twitter
Scroll Button Rychlý kontakt Rychlý kontakt