Centrální evidence

Centrální evidence


Osobní karta je páteří všech HR evidencí. Její uspořádání zajistí, že všechny informace o zaměstnanci lze najít na jednom místě. Údaje můžete předávat do jiných aplikací přes datovou pumpu.

Organigramy, pravomoci

Organigramy, pravomoci


Stejně jako údaje o zaměstnancích jsou důležité i údaje o zaměstnavateli. Můžete si vytvořit typizované pracovní pozice, nastavit pravomoci a vztahy a usnadnit si tak spoustu pozdějších činností.

Žádosti o změny

Žádosti o změny


Zaměstnanci mohou podávat žádosti o změny svých osobních dat, některé změny mohou provádět sami. Personalisté je zkontrolují, potvrdí, případně předají do mzdové účtárny.

Lhůty, lék. prohlídky

Lhůty, lék. prohlídky


Správa personální evidence není jen udržování karet zaměstnanců. Je třeba hlídat mnoho termínů a včas reagovat. Personalistika plusPortal včas upozorní a navede k potřebným činnostem.

Práce s dokumenty

Práce s dokumenty


Pracovní poměr každého zaměstnance provází řada dokumentů. Personalistika plusPortal nabízí šablony, verzování, sdílení dle přístupových práv, ukládání dokumentů v el. podobě, hromadné tisky.

Holdingová struktura

Holdingová struktura


Zaměstnanec může mít více pracovních poměrů s různými právními subjekty. Vše v jedné evidenci bez nutnosti přepínání.

TIP

Více informací o modulu Personalistika

Více informací

Osobní karta zaměstnance - pohled na pracovní dobu

Osobní karta zaměstnance je uspořádána tak, aby vše podstatné o zaměstnanci bylo na jednom místě. Přístup ke konkrétním údajům můžete omezit přístupovými právy, takže s ní mohou pracovat na dané úrovni personalisté, mzdoví účetní, manažeři, ale i samotní zaměstnanci dle přístupových práv.

Osobní kartu můžete rozšířit o své vlastní údaje.

Osobní karta

Změny údajů zaměstnance - ukázka žádosti

Zaměstnanci mohou sami měnit některé údaje ve své kartě nebo podávat žádost o změnu s doložením příslušných dokladů.
Žádost o změnu údajů

Schéma pracovních vztahů

Uspořádání holdingu, organizačních jednotek, podřízenost/nadřízenost oddělení i zaměstnanců můžete vizualizovat.
Pracovní vztahy

Úvodní obrazovku si přizpůsobíte

Služby personálního oddělení můžete zaměstnanci nabídnout prostřednictvím dlaždic na jeho úvodní obrazovce. Můžete je uspořádat tak, aby na ní měl každý jen to, co potřebuje ke své pozici ve firmě.
Dlaždice na úvodní obrazovce

Aktuality

Výběr a implementace HR systému 3.díl
6.12.2019
Implementace sice nastává až po výběru nového systému, ale...
Výběr a implementace HR systému 2.díl
15.11.2019
Výběrové řízení má zásadní vliv na cenu systému a jeho implementaci...
Výběr a implementace HR systému 1.díl
18.10.2019
Obsahem třídílného seriálu, jehož 1.díl právě čtete, budou praktické informace...
© Copyright 2019 PC HELP, a.s. Všechna práva vyhrazena Linked-in Facebook Twitter
Scroll Button Rychlý kontakt Rychlý kontakt