Plánovač směn

Plánovač směn je nástroj, který pomáhá organizovat a spravovat pracovní dobu zaměstnanců. Umožňuje vedoucím on-line naplánovat směny tak, aby byly pokryty všechny potřebné pracovní hodiny.

Automatické plánování směn

Definice směn

Základem plánování pravidelné i nepravidelné pracovní doby je pracovní směna. Definice směn umožňuje práci se zkrácenými úvazky, fixní nebo pružnou pracovní dobou a dokonce i práci v režimu "práce na zavolanou"

Pevná pracovní doba
Pružná pracovní doba
Zkrácené úvazky
Barevné rozlišení směn

Pravidelná pracovní doba

Příprava rozpisu směn

Program na plánování směn pravidelné pracovní doby automaticky rozvrhuje zvolené směny v kalendáři podle předem nastavené periody. Přitom zohlední dny pracovního klidu vybraného státu, včetně plovoucích Velikonoc.

Plánování služeb

Plánování nepravidelné doby

Plánovač směn může vypracovat písemný nebo on-line rozvrh nepravidelné pracovní doby a seznámit s ním zaměstnance předem. Rozvrh směn zahrnuje celé vyrovnácí období a před jeho schválením můžete uplatnit připomínky zaměstnanců.

Přehazování směn

On-line rozvrh směn

Každý zaměstnanec pracuje dle přiděleného harmonogramu směn a v případě potřeby může požádat o změnu. Změny připraveného rozvrhu směn mohou vyvolat i nenadálé překážky v práci. Rozpis směn zaměstnance se uplatní při:

Plánování volna
Vyhodnocení docházky
Zpracování mzdy
Vyúčtování cesty
Vyhodnocení dotace na stravování

Zahraniční pobočky

Zahraniční svátky

Automatické rozvrhování směn v kalendáři zahrnuje svátky implicitně dle české legislativy. U zaměstnanců v zahraničních pobočkách můžete uptanit rozvržení svátků dle lokálních podmínek.

An unhandled error has occurred. Reload 🗙