Sestavování jídelníčku

Dodavatel dopředu (obvykle týden) vkládá do systému plánovaný jídelníček. Na každý den může zadat v nabídce několik volitelných jídel různých cenových kategorií. Ke každému jídlu může být také zadána jednotná polévka nebo dezert.
Sestavování jídelníčku

Údržba seznamu dodávaných jídel

Dodavatel jídel si pomocí internetu udržuje seznam jídel v různých kategoriích (standard, výběr, dieta…) a sestavuje z nich nabídku pro jednotlivé dny. U jídel je možné zadávat obsažené alergeny.
Údržba seznamu

Objednávání jídla – ukázka objednacího terminálu

Zaměstnanec si po přihlášení čipovou kartou ve stanovené lhůtě vybírá z nabídky jídel a provádí rezervaci. Může také objednávku zrušit nebo nabídnout jídlo do burzy po uplynutí lhůty pro storno. Oprávnění zaměstnanci mohou objednat jídlo pro jednorázové strávníky (např. návštěvy).
Objednávání jídla

Odběr jídla

Zaměstnanci, kteří mají jídlo objednané, se dostaví k výdeji a identifikují se čipovou kartou. Systém zobrazí obsluze výdejního místa, jaké jídlo má tento konkrétní zaměstnance objednané. Jakmile mu jej obsluha vydá, tlačítkem potvrdí vydání a na řadě je další zaměstnanec.
Odběr jídla

Zaujal vás tento modul?

Aktuality

Jaká je zkušenost našeho zákazníka s přechodem na plusPortal?
27.09.2022
Změna softwarových nástrojů ve firmách může být nejen správným strategickým rozhodnutím pro vylepšení řízení lidských zdrojů...
Směrnice o transparentních a předvídatelných pracovních podmínkách v Evropské unii
23.08.2022
Termín 1. srpna 2022 byla lhůta pro transpozici evropské směrnice do našeho českého právního řádu. K tomu dosud nedošlo....
Legislativní změny v datových větách od 1. dubna 2022
31.03.2022
Od 1. 4. 2022 je v platnosti nová datová věta pro hlášení na ČSSZ ONZ 2022 verze 1.1...

Kontakt

  • PC HELP, a.s.
  • Samešova 1144, 674 01 Třebíč
  • T: +420 568 858 011
  • M: +420 721 320 480
  • E:
© Copyright 2022 PC HELP, a.s. Všechna práva vyhrazena Linked-in Facebook Twitter
Scroll Button Rychlý kontakt Rychlý kontakt