Volno

Modul Volno má širší využití. Je vhodný pro sledování neodpracovaného času na pracovišti, zpracování docházky, přípravu podkladů pro mzdy a také je dobrou pomůckou pro outsourcing mezd.

Organizace neodpracovaného času a přítomnosti na pracovišti

Umožňuje mít pod kontrolou neodpracovanou dobu a přítomnost na pracovišti – např. schvalování žádostí o dovolenou, účasti na školeních, evidenci doby nemoci, studijního volna, apod. Vše prostřednictvím stránek na internetu, bez elektronických snímačů docházky.

Zpracování docházky

Tento modul je často využívaný ve firmách, kde zaměstnanci pracují na různých pobočkách a firmě se nevyplatí investovat do elektronických snímačů (pro evidenci docházky).

Časové podklady pro mzdy (odvozené z docházky) získáme následujícím způsobem:

  1. Přehled o neodpracované době porovnáme s plánovanou pracovní dobou a získáme tak základní informace o docházce zaměstnance.
  2. Přidáme evidenci odpracované doby nad rámec plánu (přesčasy) a získáme tak již zmíněné časové podklady pro mzdy.

Na všechny související funkce je v programu pamatováno!

Příprava podkladů pro mzdy

Modul lze použít i jako nástroj pro liniové manažery vhodný pro přípravu a předávání podkladů ke zpracování mezd do mzdové účtárny. Pokud převedeme údaje o přítomnosti a nepřítomnosti zaměstnance na položky vhodné pro zpracování ve mzdách, nabízí se další krok, kterým je například návrh na různé odměny. Můžeme tak evidovat (kromě časově závislých údajů) i peněžní částky.

Pomůcka pro outsourcing mezd

Provozujete-li outsourcing mezd, ať už jako poskytovatel nebo klient, který tuto službu využívá, víte, že je třeba do mzdové účtárny každý měsíc poskytovat potřebné podklady. Často je to založeno na papírové evidenci. Alternativou může být použití modulu Volno jako nástroje, kterým jednotliví klienti předávají podklady centrální mzdové účtárně.

ZadaniVolny


Zkušební verze zdarma

Jedna ukázka vydá za tisíc slov. Pokud Vás plusPortal zaujal, můžete si v klidu svojí kanceláře prozkoumat všechna jeho zákoutí. Po odeslání formuláře Vám vysvětlíme uspořádání prezentačních dat, pošleme přístupové údaje pro různé typy zaměstnanců a můžete si vše vyzkoušet.

Získejte přístupy do zkušební verze

Jméno, příjmení(*)
Jak se jmenujete?

Firma(*)
Neplatný vstup

WWW stránky
Neplatný vstup

Telefon(*)
Neplatný vstup

E-mail(*)
Zadejte prosím platnou e-mailovou adresu

Nesprávný formát

Moduly

Personalistika

Personalistika

Plnohodnotná webová personalistika. Automaticky připomíná důležité úkoly, usnadňuje i provádění rozsáhlejších úloh. Spousta vylepšení a zjednodušení proti klasickým personálním systémům.

Vzdělávání zaměstnanců

Vzdělávání zaměstnanců

Vzdělávání zaměstnanců je typická webová agenda. Informační systém plusPortal je určený zejména pro ty společnosti, které vítají aktivní zapojení zaměstnanců do procesu vzdělávání.

Volno

Volno

Modul Volno má širší využití. Je vhodný pro sledování neodpracovaného času na pracovišti, zpracování docházky, přípravu podkladů pro mzdy a také je dobrou pomůckou pro outsourcing mezd.

Pracovní cesty

Pracovní cesty

Plánování, schvalování pracovních cest, vyúčtování cestovních náhrad a všechny související formality Vám usnadní modul Pracovní cesty.

Drobné výdaje

Drobné výdaje

Program plusPortal Vám pomůže hlídat drobné výdaje Vašich zaměstnanců (na reprezentaci, nákupy různých pomůcek, studijních materiálů, atd.).

test

Odměny

Návrhy a schvalování mimořádných odměn pro zaměstnance včetně napojení na mzdovou účtárnu.

test

Stravenky

Přidělování stravenek na základě předem stanovených pravidel. Nárok na stravenky se automaticky koriguje podle (ne)odpracovaných směn a pracovních cest s proplaceným stravným.

ico-hodnoceni

Hodnocení zaměstnanců

Personalisté mohou vytvářet elektronické hodnoticí formuláře, kompetenční modely a stanovovat kritéria pro hodnocení. Manažeři mohou formuláře vyplňovat přes internet, zaměstnanci se mohou seznamovat s výsledky a připravovat se na hodnoticí pohovory.

Aktuality

05

Zprávy od týmu plusPortal a společnosti PC HELP, konference, semináře, školení

Pozvánka na seminář: Moderní metody řízení náboru zaměstnanců

Seminář - Ostrava, 19. 4. 2016 Moderní metody řízení náboru zaměstnanců Vyhledávání nových zaměstnanců může představovat pro mnohé organizace pracný a nejednoduchý proces. V jeho průběhu však mohou také získat mnoho užitečných informací  pro budoucí použití. Nabízíme Vám seznámení s moderními metodami, jak: 

Webinář Efektivnější evidence pracovních cest

Nestihli jste náš předchozí webinář na téma Pracovní cesty? Máme pro Vás další termín a tentokrát se podíváme také na zahraniční cesty. Naučíme Vás, jak ulehčit papírování sobě i zaměstnancům:
Přihláška »
Řešení, které si oblíbí účetní, manažeři i zaměstnanci, Vám rádi ukážeme na online semináři konaném 26. února od 10:00.

Demo přístup - prozkoumejte sami funkce plusPortalu