Modul pomáhá s kontrolou dodržování pracovní doby a vedením evidence pracovní doby. Výstupy slouží jako podklad pro zpracování mezd. Modul Docházka zvládá pracovní dobu s pravidelným i nepravidelným rozvržením směn a fixní i pružnou variantu přítomnosti. Lze pracovat s registrací časů nebo bez ní v režimu tzv. negativní docházky.

Využití pro personalisty

  • Nastavení událostí, které potřebuje/chce zaměstnavatel hlídat a evidovat (dovolená, nemoc, krátkodobá nepřítomnost, přesčasy atd.)
  • Nastavení schvalovacího procesu a schvalovatelů
  • Možnost kombinace negativní a pozitivní docházky pro různé zaměstnance
  • Generování podkladů pro mzdovou účtárnu
  • Výpočty příplatků
  • Součinnost s modulem Cesty a výdaje pro služební cesty a drobné náklady
  • Součinnost s modulem Příprava mezd

Využití pro manažery

  • Přehled přítomnosti/nepřítomnosti podřízených (rychlá kontrola stavu jedním pohledem)
  • Plánování pracovní doby
  • Pružné i pevné směny, individuální změny v čase
  • Plánování pohotovostí
  • Hlídání přesčasů
  • Součinnost s modulem Volno pro schvalování dovolené a evidenci absence
  • Možnost několikastupňového schvalování
  • Pracovní výkazy

Využití pro řadové zaměstnance

  • Přístup k vlastnímu pracovnímu kalendáři/rozvrhu pracovní doby
  • Přehled přítomnosti/nepřítomnosti všech zaměstnanců

Vykazování na zakázky

  • Možnost vytvořit číselník Zákazníků, Zakázek a položek vykazování (např. druh práce)
  • V rámci vyhodnocení docházky možnost zaměstnancem nebo nadřízeným evidovat v pracovní dny práci na konkrétních zakázkách
  • Automatický přenos údajů do modulu Mzdy nebo výstup do xls

Registrace času

Časy příchodů a odchodů jsou základním vstupem pro vyhodnocení docházky, pokud se nevyužívá negativní vyhodnocování. Pro jejich registraci je k dispozici několik variant technického řešení:

  • Snímače a inteligentní terminály řady AKTION eSERIES
  • Zpracování za pomoci tlačítek na terminálu
  • Virtuální terminál na dotykové obrazovce
  • Zaznamenání času přímo z počítače zaměstnance

Identifikace

Pro identifikaci zaměstnance jsou k dispozici následující způsoby a související funkce:

  • Identifikace za použití elektronických identifikačních prvků (karty, klíčenky, apod.)
  • Biometrická identifikace - otisky prstů
  • Sledování zápůjček registračních čipů v personálním systému
  • Návrh a tisk samolepicích etiket na identifikační karty

Řízení přístupu

Pokud se snímače pro registraci času doplní fyzickými zábranami (turnikety, zámky), je možné řídit přístup zaměstnanců do vyhrazených prostor. V modulu Docházka se mohou pohodlně nastavit přístupové parametry "kdo - kdy - kam může vstoupit" a následně sledovat "kdo - kdy - kam skutečně vstoupil".

  • Nastavení časových zón
  • Záznam událostí
  • Vše na jednom místě v osobní kartě

U všech položek docházky se evidují přesné časy počátku a konce. Následně lze snadno sestavit příslušné výkazy a mít možnost kdykoli doložit, že dodržování pracovní doby je v pořádku.

Aktuality

Směrnice o transparentních a předvídatelných pracovních podmínkách v Evropské unii
23.08.2022
Termín 1. srpna 2022 byla lhůta pro transpozici evropské směrnice do našeho českého právního řádu. K tomu dosud nedošlo....
Legislativní změny v datových větách od 1. dubna 2022
31.03.2022
Od 1. 4. 2022 je v platnosti nová datová věta pro hlášení na ČSSZ ONZ 2022 verze 1.1...
Proběhl webinář Signi a plusPortal na téma Digitalizace HR
17.09.2021
Přinášíme vám záznam z uskutečněného webináře k digitalizaci HR a podepisování dokumentů...

Kontakt

  • PC HELP, a.s.
  • Samešova 1144, 674 01 Třebíč
  • T: +420 568 858 011
  • M: +420 721 320 480
  • E:
© Copyright 2022 PC HELP, a.s. Všechna práva vyhrazena Linked-in Facebook Twitter
Scroll Button Rychlý kontakt Rychlý kontakt