pomáhá s kontrolou dodržování pracovní doby a vedením evidence pracovní doby. Výstupy slouží jako podklad pro zpracování mezd. Modul Docházka zvládá pracovní dobu s pravidelným i nepravidelným rozvržením směn a fixní i pružnou variantu přítomnosti. Lze pracovat s registrací časů nebo bez ní v režimu tzv. negativní docházky.

Využití pro personalisty

  • Nastavení událostí, které potřebuje/chce zaměstnavatel hlídat a evidovat (dovolená, nemoc, krátkodobá nepřítomnost, přesčasy atd.)
  • Nastavení schvalovacího procesu a schvalovatelů
  • Možnost kombinace negativní a pozitivní docházky pro různé zaměstnance
  • Generování podkladů pro mzdovou účtárnu
  • Výpočty příplatků
  • Součinnost s modulem Cesty a výdaje pro služební cesty a drobné náklady
  • Součinnost s modulem Příprava mezd

Využití pro manažery

  • Přehled přítomnosti/nepřítomnosti podřízených (rychlá kontrola stavu jedním pohledem)
  • Plánování pracovní doby
  • Pružné i pevné směny, individuální změny v čase
  • Plánování pohotovostí
  • Hlídání přesčasů
  • Součinnost s modulem Volno pro schvalování dovolené a evidenci absence
  • Možnost několikastupňového schvalování
  • Pracovní výkazy

Využití pro řadové zaměstnance

  • Přístup k vlastnímu pracovnímu kalendáři/rozvrhu pracovní doby
  • Přehled přítomnosti/nepřítomnosti všech zaměstnanců

Registrace času

Časy příchodů a odchodů jsou základním vstupem pro vyhodnocení docházky, pokud se nevyužívá negativní vyhodnocování. Pro jejich registraci je k dispozici několik variant technického řešení:

  • Snímače a inteligentní terminály řady AKTION eSERIES
  • Zpracování za pomoci tlačítek na terminálu
  • Virtuální terminál na dotykové obrazovce
  • Zaznamenání času přímo z počítače zaměstnance

Identifikace

Pro identifikaci zaměstnance jsou k dispozici následující způsoby a související funkce:

  • Identifikace za použití elektronických identifikačních prvků (karty, klíčenky, apod.)
  • Biometrická identifikace - otisky prstů
  • Sledování zápůjček registračních čipů v personálním systému
  • Návrh a tisk samolepicích etiket na identifikační karty

Řízení přístupu

Pokud se snímače pro registraci času doplní fyzickými zábranami (turnikety, zámky), je možné řídit přístup zaměstnanců do vyhrazených prostor. V modulu Docházka se mohou pohodlně nastavit přístupové parametry "kdo - kdy - kam může vstoupit" a následně sledovat "kdo - kdy - kam skutečně vstoupil".

  • Nastavení časových zón
  • Záznam událostí
  • Vše na jednom místě v osobní kartě

U všech položek docházky se evidují přesné časy počátku a konce. Následně lze snadno sestavit příslušné výkazy a mít možnost kdykoli doložit, že dodržování pracovní doby je v pořádku.

Zpět na úvod modulu Docházka

Zpět

Aktuality

Představujeme nový modul Správa majetku
30.9.2020
Účelem aplikace je správa firemního majetku od mobilu, notebooku až po nástroje...
plusPortal je rozšířen o nový modul Stravování
15.6.2020
Podpora stravování je určena pro zákazníky, kteří zajišťují stravování svých zaměstnanců...
Výběr a implementace HR systému 3.díl
6.12.2019
Implementace sice nastává až po výběru nového systému, ale...
© Copyright 2019 PC HELP, a.s. Všechna práva vyhrazena Linked-in Facebook Twitter
Scroll Button Rychlý kontakt Rychlý kontakt