PERSONALISTIKA

Personalistika postavená na sdílené spolupráci v internetu je v řadě aspektů odlišná od toho, co znáte z klasických personálních aplikací.

Modul personalistika na různých zařízeních

Centrální evidence


Osobní karta je páteří všech HR evidencí. Její uspořádání zajistí, že všechny informace o zaměstnanci lze najít na jednom místě. Údaje můžete předávat do jiných aplikací přes datovou pumpu.

Organigramy, pravomoci


Stejně jako údaje o zaměstnancích jsou důležité i údaje o zaměstnavateli. Můžete si vytvořit typizované pracovní pozice, nastavit pravomoci a vztahy a usnadnit si tak spoustu pozdějších činností.

Žádosti o změny


Zaměstnanci mohou podávat žádosti o změny svých osobních dat, některé změny mohou provádět sami. Personalisté je zkontrolují, potvrdí, případně předají do mzdové účtárny.

Lhůty, lék. prohlídky


Správa personální evidence není jen udržování karet zaměstnanců. Je třeba hlídat mnoho termínů a včas reagovat. Personalistika plusPortal včas upozorní a navede k potřebným činnostem.

Práce s dokumenty


Pracovní poměr každého zaměstnance provází řada dokumentů. Personalistika plusPortal nabízí šablony, verzování, sdílení dle přístupových práv, ukládání dokumentů v el. podobě, hromadné tisky.

Stužka 'tip'

Holdingová struktura


Zaměstnanec může mít více pracovních poměrů s různými právními subjekty. Vše v jedné evidenci bez nutnosti přepínání.

VYBRANÉ UKÁZKY

Osobní karta zaměstnance - pohled na pracovní dobu

Osobní karta zaměstnance je uspořádána tak, aby vše podstatné o zaměstnanci bylo na jednom místě. Přístup ke konkrétním údajům můžete omezit přístupovými právy, takže s ní mohou pracovat na dané úrovni personalisté, mzdoví účetní, manažeři, ale i samotní zaměstnanci dle přístupových práv.

Osobní kartu můžete rozšířit o své vlastní údaje.

Schéma pracovních vztahů

Uspořádání holdingu, organizačních jednotek, podřízenost/nadřízenost oddělení i zaměstnanců můžete vizualizovat. Jedna z možností, které program nabízí, je na obrázku.

Změny údajů zaměstnance – ukázka žádosti

Zaměstnanci mohou sami měnit některé údaje ve své kartě nebo podávat žádost o změnu s doložením příslušných dokladů.

Úvodní obrazovku si přizpůsobíte

Služby personálního oddělení můžete zaměstnanci nabídnout prostřednictvím dlaždic na jeho úvodní obrazovce. Můžete je uspořádat tak, aby na ní měl každý jen to, co potřebuje ke své pozici ve firmě.

PC HELP, a.s.

 +420 568 858 011

Nová budova PC HELP Chci software vyzkoušet

Aktuality

Téma hodnocení zaměstnanců
13.09.2018
Jedná se o přesně definované metriky, postupy a pravidla, jejichž cílem je popsat a tedy především podchytit a ovlivnit…
plusPortal partnerem Zaměstnavatel roku 2018
04.07.2018
Naše společnost PC HELP, a.s. se v letošním roce 2018 stala rozvojovým partnerem soutěže Zaměstnavatel roku 2018.
plusPortal dělá kariéru v Tipsportu
24.04.2018
Náš zákazník, společnost Tipsport a.s., vyjádřil ve svém článku spokojenost s pořízením a používáním plusPortalu...
Rychlý kontakt