Zaměstnanci si mohou evidovat svá drobná pracovní vydání a předkládat je k proplacení. Pokud chcete mít vše pod kontrolou, je třeba vložit do celého procesu prvky schvalování. Účetní naleznou v modulu funkce pro kontrolu předloženého vyúčtování, jeho korekci či tisk potvrzení. Následně je možné připravovat podklady pro účtování o drobných výdajích.

Přehled funkcí modulu Drobné výdaje:

  • Zálohy a drobné výdaje s žádankou, bez žádanky
  • Schvalování požadavků drobných výdajů
  • Vyúčtování přes web
  • Informace do účtárny k proplacení schválených a vyúčtovaných drobných výdajů
  • Účtování o drobných výdajích
  • Dashboard pro zaměstnance

Aktuality

Legislativní změny v datových větách od 1. dubna 2022
31.03.2022
Od 1. 4. 2022 je v platnosti nová datová věta pro hlášení na ČSSZ ONZ 2022 verze 1.1...
Proběhl webinář Signi a plusPortal na téma Digitalizace HR
17.09.2021
Přinášíme vám záznam z uskutečněného webináře k digitalizaci HR a podepisování dokumentů...
Zveme vás na webinář „Digitalizace v HR díky plusPortalu a Signi“
06.09.2021
Integrace našeho HR systému plusPortal s nástrojem Signi usnadní práci HR pracovníků...

Kontakt

  • PC HELP, a.s.
  • Samešova 1144, 674 01 Třebíč
  • T: +420 568 858 011
  • M: +420 721 320 480
  • E:
© Copyright 2022 PC HELP, a.s. Všechna práva vyhrazena Linked-in Facebook Twitter
Scroll Button Rychlý kontakt Rychlý kontakt